När rastlösheten börjar ta över!

Hej!
 
I guess i am a little ready to explode... Ja lite så känner jag just nu, Vardagar som ser likadana ut. Visst trivs jag med mina jobb men längtan och saknaden efter något nytt att se något nytt, komma ifrån min vardag om ens för en kort kort stund skulle vara lite som pricken över i:et. Vill verkligen komma iväg och göra något, har befunnit mig på ungefär samma ställe sedan Mars i år. visst hade jag semester i ca en vecka och var då volontär på Pride och var nere i Borås och hälsade på vilket var fantastiskt kul! dock vill jag ifrån verkligheten igen, se något nytt göra något nytt, att inte behöva åka hem på kvällen att inte befinna mig i samma land eller stad att liksom ja vara på någon annan plats. Börjar bli ganska rastlös kan man säga!! 
 
Saknar det att bara kunna åka "hem"en stund när man fått nog av en plats. Nu är hemma och hemma på samma plats och att åka hem tar mig då inte speciellt långt!!!
 
Jag i Grekland 2011
Jag i Östersund under en foto session med Ikki 
 
Jag i Backen under en foto session med Ikki 
 
Jag i Fästerredssund med Ikki 
 
På promenad med vovven viserligen hemma.
Mys katt <3
 
...Let me free!... 
 
//Elise C 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback