Once the north always the north! :D

Hej!
 
Varit en något omtumlande dag med andning och stundtals inte så mycket andning, men med lite tur släpper min förkylning i alla fall imorgon! Då har jag stått ut en vecka och nej tack inte mer nu! Har annat att lägga ner energi på! 
 
Kom precis in efter en promenad med vovven, så härligt med stjänklar himmel, saknar Dille och Jämtland fett mycket. Förknippar det med när vi var ute och bara va, tystnad, bara ett fåtal ljus, bra sällskap och ja så härligt!! 
 
Mitt lilla sällskap kan ju ta och pallra sig hit snart enligt mig allt att jag pallrar mig ditt och om inte annat att vi drar till nordligare breddgrader snart igen!! Skulle vara sjukt härligt att åka upp och vara där en vända igen hälsa på alla, "uppleva" staden xD och påminnas :)
 
En gång Jämtland alltid Jämtland! Om inte praktiskt så ja det har garanterat lämnat ett intryck på mig och ja kommer alltid att vara en speciell plats för mig! Så sjukt många roliga, galna och fantastiska minnen från alla konstiga påhitt och ideér vi har genomfört och försökt genomföra under åren :)
 
Minnesgärdet och en bild från en grymt härlig kväll!! :)
Rolig impulsiv bild från en rolig halv galen/spontan fotografering 
Weeee :D
Jämtland Jämtland jämt och stendut! 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback