ovisshet men ändå så säker!

Hej!
 
samtidigt som jag bara vill lägga mig under täcket och bara dröma mig bort vill jag samtidgt exploder eller kanske inplodera, samtidigt som så mycket vill ut vill jag hålla allt tillbaka allt, bara låter saker och ting vara som de varit, bara låta saker och ting vara som de är. 
 
Sitta tyst men ändå skrika inombords, på utsidan verka lung men på insidan kämpa för att hålla tillbaka. 
 
Jag har efter många år fått upp ögonen efter att ha haft dem stängda, Kunnat se världen från nya perspektiv. Insett saker som jag inte förstod då. Också bära med mig vad som varit och hålla fast vid det länge länge. minnen, dagar, veckor och år. 
 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback