Växter och Odling!

Hej!
 
meningen "i've got a plan" är ett ganska vanligt uttryck från min sida. Med tanke på att jag konstant tänker framåt tänker på möjligheter framåt, även om jag stundtals glömmer bort det så sitter jag konstant med nya ideér men kunskapen för att driva ett helt projekt är inte på min sida. Inte heller de investeringar som skulle behöva göras däremot drivkraften och ideérna flödar som aldrig förr. 
 
Vad kan man då göra, söka bidrag, hitta föreningar/organisationer som gör liknande saker som jag själv har tänkt. Ha tur! hitta likasinnade som vill göra något liknande och samarbeta.
 
Nu är "årets" lilla skörd av sallad från min lilla odling på baksidan gjord, Har också valt att täcka över de två landen så det som växer är just nu morötter, paprika, tomater, bönor, krusbärsbusken börjar återhämta sig och squash plantan expanderar allt mer. Får se om de övertäckta områdena håller sig eller om jag får ta andra åtgärder. 
 
Här är några bilder på växter på baksidan tidigare år. 
Nya skott
 
plommon blom. 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback