Weekly planing and plans

Hej!
 
Som så många tidigare helger under sommaren har jag jobbat även denna. Denna vecka blev det jobb måndag, fredag, lördag och söndag. 
 
Nästa är jag schemalagd för två pass, och jobbar då natt. Så nästa vecka är det mycket plugg som gäller. Har vekligen börjat komma in i plugget nu och fått ordning på hur jag på ett bra sätt ska kunna strukturera upp det. Har som mål att vara på SU Stockholms Universitet en gång i veckan för att plugga. Dock får vi se om jag hinner denna vecka. Misstänker att det inte blir så. Då det blir mycket med natt passen eftersom jag då sover dagtid och SU inte är öppet under natten. 
 
På fredag ska jag även rida kur för Helen Blom, ska bli sjukt kul! Ser verkligen fram emot det! Hoppas på att få till några bilder från kursen men om jag lyckas hitta någon som vill hjälpa mig med det eller dyl återstår att se. Om inte annat kan jag med lite tur fota andra som rider i alla fall. Kommer troligen ha två olika hästar under kursen. Ett av ridpassen kommer jag rida Grani en gammal vän som jag bara ridit någon gång de senaste åren. sedan kommer jag att rida min häst Toppur på ett av passen. 
 
Ser frame emot veckan men även kommande helg!
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback