what a day!

Hej på er!
 
Sitter och funderar på allt mellan himmel och jord på nu och då, här och där och livet i korta drag. Kanske konstigt att vara vaken nu dock tänkte jag försöka vända på dygnet inför mina natt pass Tisdag och Onsdag natt. Lika bra att börja vända på dygnet nu när jag ändå inte jobbar något dag pass imorgon. Om jag sover bra och kan börja vända på dygnet blir det lättare att hålla sig vaken till natt passet vilket självklart blir en fördel! :)
 
Idag har jag hunnit med ett jobb pass, plugga och läsa kurslitteratur, rida min poppis (Toppur) varit ute med vovven och varit på gymmet. En helt okej dag helt enkelt. Regningt värre men gjorde inte så mycket blev ganska mysigt att rida i regnet eftersom det en så länge inte är så kallt ute. 
 
Min Toppur för ett antal år sedan i sommar solen <3
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback