A good Saturday!

Hej på er!
 
Har haft fullt upp hela dagen! Dagen började med ett jobb pass med trevliga kollegor och förvånansvärt lite besökare. Får se hur det blir imorgon. Sen bar det av och hälsa på Mormor och morfar en sväng vilket var trevligt.
 
Hästen blev nästa prio. an var duktig men återigen konstaterar jag att han och jag inte riktigt funkar tillsammans. Han är en förbannat fin och bra häst men vi klickar helt enkelt inte riktigt. Visst kan jag rida honom och så men finns ingen gnista som jag så länge letat efter när det kommer till ridningen. På kurs nr 2 kände jag en liten gnista men tappade bort den någonstans längs vägen och har svårt att hitta den igen. 
 
När jag sedan kom hem drog jag iväg och inhandlade två nya plantor, Yes kommer att fylla hela min lägenhet med gröna växter innan jag flyttar mest troligt men är så härligt med massor av växter och ja har man inget annat att ha hand om eller annat vettigt projekt kan man alltid lulla runt bland växterna och vattna och fixa med dem samt att ja jag blir med lite tur lite lugnare av dem i den ack så stressande huvudstaden. 
 
Fick också ett ryck efter en fin kvälls promenad och slängde in vovven i duschen. Glad och ovetande gick hon in i både badrum och dusch tills hon insåg vad jag skulle hitta på. Något mer skeptisk men fann sig i det och kunde till och med ha en tass i taget i en vatten balja utan att hon tog upp dem. Var super duktig även om hon inte mått super de senaste dagarna. Hoppas på en lugn och bra natt och att inte behöva kliva upp mitt i natten för att släppa ut henne. <3 
 
Bra dag med andra ord med bara ett fåtal dagar kvar innan jag beger mig ner mot söder och The Best!! <3 För en vecka med, gröna blad och grässtrån, finväder, skog, två pysslingar och ett gäng fyrbenta xD ;) 
 
Min nybadade och underbara vovve <3 
 
//Elise 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback