Allt mellan himmel och jord och lite till :)

Hej på er!
 
Lååång skoldag som blir ännu länger imorgon. Trodde att vi hade lektion vid 9 men icke. Så ja blev en timme för tidig till skolan. Hade tre föreläsningar idag och skulle ha slutat fem men fick gå lite tidigare. Vilket såklart var ganska skönt dock var det fullsmockat med människor när jag kom till busshållplatsen och att gå en liten runda har väl ingen dött av så gick längs vattnet och sedan mot en busshållplats ett antal stationer senare bara för att konstatera att nästa buss var fullsatt och även den därpå. Så var det med det blev att gå hela vägen hem. Hade ingen lust att vänta länge på nästa buss som eventuellt skulle vara fullsatt pga tidigare förseningar.
 
Väl hemma blev det att titta på de sista avsnitten med Jordskott. Har tittat på hela serien på sådär tre dagar. En grymt bra och häftig serie. Om den någon sa att jag skulle gilla den hade hon så rätt. Ser fram emot fortsättningen av den :) 
 
Imorgon börjar starta eget kursen vilket ska bli sjukt spännande. Ska nog dra mig till skolan tidigt imorgon för att bara sitta och andas och finurla på mitt sista projekt inom entreprenörskap.
 
Sådde även ett gäng frön för ca en vecka sedan nu och har kommit upp massor, så sjukt roligt att se hur de växer och mina chili plantor blir allt stärre och större och att plantera om dem är ett faktum, ska bara hitta något vettigt att plantera dem i :) 
 
Ne prio sömn nu! Godnatt! 
 
//Elise C/ Enid 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback