And so i am breaking up with the big city… but just for a week

Hej på er!
 
Idag var sista föreläsningen innan lovet, så otroligt skönt!! Så nu byter jag och familjen plats jag bosätter mig högt och lågt på landet och övriga familjemedlemmar tar över ett tag i storstaden. Ser otroligt mycket fram emot att få mysa med min älskade och underbara lille vovve, min misse och med lite tur även samarbeta lite med min stora fuxiga fyrbenta. Med lite tur kanske jag kan få lite sällskap
 
Min underbara lilla misse för ett antal år sedan
Jag och vovven har lite kul med kameran i hagen. 
Min fyrbenta lilla fuxiga kille <3 en av många/ få vintriga dagar :)
 
 
Ska även hinna med tre jobb pass och påsk middag/lunch med några släcktingar, innan det bär ner mot skogarna i söder, ska bli fatastiskt kul! Var ca 8 månader sedan jag var ner sist och 4-5 månader sedan jag träffade min vän. Som tur är finns det mobiltelefoner även om de många gånger jobbar emot oss xD
En av många ganska spontana bilder som tagits nere i söder på en av våra många små underbara promenixar xD 
 
//Elise C
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback