And so it goes! :)

Hej!
 
Denna natt kom jag på att jag skulle prova att vara vaken utan koffeintabletter för att se hur det fungerade men med en backup på energi dryck. Just i denna stund har jag varit vaken i ca 21 timmar varav 6 timmar nattetid. Ja det brukar vara mellan 3-5 som man märker av det allra mest vilket jag också upplever i denna stund. Dock är jag med och vaken pigg kan jag inte påstå men med och vaken och vet exakt vad jag ska göra och har sten koll på klockan. Så ja det är bra! 
 
2 timmar kvar på ytterligare ett bra nattpass! Imorgon efter lite sömn blir det påsk middag med släkten, något jag faktiskt ser fram emot :) 
 
Härligt härligt!
 
 
 
// Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback