En dag i påskens mening

Hej!
 
Från en chock till en annan, från dåliga mat vanor till att vara vaken ett dygn. Är ingen jätte lyckad kombination måste jag påstå men går gör det absolut. Sov i alla fall 8 timmar efter mitt natt pass och har efter det haft släktingar över på påskmiddag vilket var trevligt. Roligt att träffa alla igen då jag inte gör det så ofta längre eftersom jag inte är på landet så mycket. Fin kväll med andra ord drog också ut på en promand med vovven nu på kvällen vilket var mysigt. Skönt att få komma ut lite efter nattpass och bara vara en stund. gick förbi vattnet och satte mig på bryggan en stund och bara fundera och va. 
 
Det lite tur får jag också till det med mina föräldrar så att de kan ta bilen till stan och transportera in en ny hylla och matta och lite annat smått och gott och flytta hem min stora gröna växt som jag inte anser fungerar att ha i min lägenhet då det inte finns någon bra plats för den. Den ända plats som fungerar är en plats där den gång på gång blir omkull vält vilket troligen bara kommer att leda till döden så ne inte värt det.
 
Har också ett par fredskalla på gång samt att jag ska så massa nytt nästa helg när jag är tillbaka hos mig igen och har alla tillbehör som jag behöver. 
 
Om man inte har nå andra större mer "levande" projekt så är växter inte helt dumt. Samt att ja som jag sa innan jag flytade till stan om jag inte har skogen runt knuten får jag bygga upp den på insidan istället. Mycket mer trivsamt med växter helt enkelt :) Samt att de också bidrar med en bättre luft vilket är bra. 
 
Ne nu blir det prio sömn och med lite tur känner jag mig mindre yr imorgon. Jobb helg (Y) och sen är det bara ett par dagar kvar innan det bär av mot söder (Y) :D 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback