En dag som började på tok för tidigt!

Hej på er!
 
I natt runt ca 2 tiden fick jag äntligen in min inlämningsuppgift. Dumt nog kom jag på att slänga in ett möte 08:30 på morgonen vilket också innebar allt för få timmar med sömn i natt. 
 
Dagen började på tok för tidigt iväg på möte iväg och hämta min tenta som gick som jag räknat med. Dock ändå nöjd då jag från början tänkt skippa den/ Blanka men ändå skrev. Ladda om batterierna och ladda vidare med andra ord. Har en så länge presterat betydligt bättre än vad jag gjorde under min första termin på universitetet. Med de omständigheterna som just nu råder är jag förbannat nöjd med att ha tagit mig igenom denna termin så här långt. Med endast sju veckor kvar känns det förbannat bra att inom en snar framtid ha 30 nya poäng in på uni kontot och massor av ny kunskap att använda vidare. 
 
Om man räknar ihop vad jag har att göra kvar under denna termin blir det dock en del:
* Tenta block 2 ( 24 April) 
* Tenta Miljö och människan (web) 
*Tenta Hälsopsykologi 
* två mindre tentor/inlämnings uppgifter
* Projekt 
 
Dock har jag suttit i en likande sits förr och då trotts mycket lyckats få ihop det på det sätt som jag hoppats på. Dock känner jag mig otroligt seg just nu. Mycket tankar som drar kors och tvär och fram och tillbaka. 
 
Saknar min vovve nå jävulskt, har tänkt på henne mycket mer denna vecka än förra vecka. När saker och ting förändras kommer saker fram på ett annat sätt än tidigare på gott och på ont. Just nu försöker jag mest inte att bry mig så mycket eller lägga ner så mycket energi på det hela. Ibland är det dock svårare än jag hoppats. 
 
 
Några av de bilder jag tog under vår exkursion på Utö
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback