Lite dags att vakna kanske men?

Hej på er!
 
Hur kan jag vara så jäkla sutkörd utan att ha gjort något? Att dra ut och springa imorse hade jag hoppats ge mig mer energi. Fått i mig en bra frukost/lunch och läst en hel del, rätt som det är har jag dock kommit på mig själv med halvslutna ögon och varit på väg att somna. Jo blev kanske lite sent igår kväll men ändå, det har hänt förr och har fungerat ganska bra ändå. 
 
Har som ingen tid att vara så här trött just nu med en tenta inom en snar framtid, inlämningsuppgift, jobb pass och massa saker som händer efter det. 
 
Jaja får se om lite te och doftljus kan pigga upp mig lite! Alternativt en liten power nap :) 
 
Halvgalen frisyr - japp så blir det om jag inte gör någonting alls. :) 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback