Miljöbalken nästa… Trodde jag ja :P

Hej på er!
 
Ja igår var sista dagen för att anmäla sig till universitet/högskolan. Jag har sökt diverse kurser och program. Mest för att jag är väldigt nyfiken på en utbildning jag hittade via en vän i somras som dock tyvärr inte går på våren. Ett program som såg väldigt roligt och intressant ut men ja högt söktryck och väldigt många sökande. Hur stor chansen är att komma in vet jag inte hur det går återstå att se. Något som jag blev ännu gladare av var när jag hittade en kurs som gick igenom Miljöbalken. Något jag länge velat läsa mer om och trodde nu äntligen att jag hittat en kurs som gick igenom Miljöbalken eller MB som faktiskt kanske skulle vara möjlig att läsa men ja lite för bra för att vara sant. För att läsa kursen krävs det att jag har läst 120 hp sedan tidigare och ja är inte riktigt där ännu. Surt surt måste jag säga men ja den som väntar på något gott... ne den var dålig.
 
Ja ja så mycket för att äntligen hoppas lite men ja med lite tur kanske den kursen går någon vår och med lite tur har jag läst 120 hp inom nått/några år vilket gör det möjligt att läsa det kursen i framtiden i alla fall. Alternativt att jag hittar en kurs som låter ännu mer intressant inom samma ämne. 
 
Jag kan alltid hoppas!! :) 
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback