Natt Ugglan

Hej på er!
 
Är just nu på jobbet och jobbar natt. Just nu när det är mycket i skolan har jag jobbat ca ett natt pass per månad, de månader jag hunnit med detta. Börjar 22 och slutar 06 vilket är skönt. Ännu är natten ung men känns bra, visst är jag lite små trött har inte tagit någon coffein tabletter ännu vilket efter att jag kom på att de fungerade blivit ett vanligt inslag när jag jobbar strö nätter. 
 
Något som jag gillar med att jobba natt är att man får ett intressant perspektiv på dagar och ja samhället överlag. 
 
Ser fram emot sommaren som med lite tur både innehåller vänner, jobb och en intressant och rolig kurs. 
 
Jag och en fantastisk liten Fame som tyvärr inte finns mer än i mina minnen. <3 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback