Tell everybody i am on my way…

Hej på er!
 
Yes som låten lyder! Äntligen så sitter jag på tåget en lunch, ridpass och ett antal timmar senare! Har ett antal timmar på tåget framför mig och två byten men om allt går som planerat är jag framme efter det. Ska bli sjukt kul! På tok för många månader sedan sist. Visst är det inte 12 timmar i mellan men lite för många för en spontan resa i plugg tider. 
 
Bekvämt att kunna ta tåget från mina föräldrar då jag slipper allt med Stockholm och den pendlingen och det kaos med massor av människor huller om buller. Och ja brukar må mindre illa också på tåg än vad gör på buss även om bussen oftast går direkt. 
 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback