What a nice surprise!! :)

Hej!
 
WOHO!! Trodde att jag fått ut min lön redan för denna månad men fick en trevlig överraskning woop woop. Väldigt trevligt måste jag erkänna då jag inte vill behöva gå på något som jag sparat samt att jag ska ner till söder  och ja det är skönt att kunna röra sig lite då :) 
 
Har även minst en resa planerad i sommar så är trevligt att ha en ekonomi för att få ihop planer och ideér. :)
 
Råkade också ramla in och lyssna på en av de låtar jag och min brorsa sjöng och spelade när vi jobbade som trubadur och kom då även att tänka på en annan låt. Så här ett par låtar som vi kört på allt från håbo fest dag till äldreboende. PS ja vi ändrade texten lite i den ena låten för att få den att passa in lite bättre. Dock körde vi även cornelius vresvijk låtar och några av Ted Gärdestad och massa andra låtar :)
  
 
 
//Elise C 

Kommentarer
Anonym säger:

Nice surprise!

2015-04-02 | 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback