after Pride…

Hej på er!
 
SItter och lyssnar på musik och vet inte riktigt vad jag ska göra. totalt lost i förra veckan, så sjukt härligt, pratat en hel del med min vän vilket är sjukt trevligt men ja blir inte mindre taggad av det direkt då jag med lite tur, snart träffar henne, något jag sätt fram emot hela sommaren iprencip. 
 
Saknar en gitarr just nu, skulle vara så härligt att bara sitta och spela och sjunga och få utlopp för kreativiteten och göra något av inspirationen men tyvärr har jag inte med mig någon. 
 
Att mysa ner mig i soffan och titta på en film vore inte helt fel de heller bara vara andas och ja. Lagomt svårt att skriva just nu med andra ord försöker vara lagomt poetisk men lyckas inte alls och får inte fram så mycket heller. Antar att jag är ganska mycket uppe i varv fortfarande, älskar den frihet jag har just nu och att just bo själv på en gård och göra vad som faller mig in samtidigt som det är tomt. skön och jobbig känsla samtidigt. Dock så är det antagligen väldigt bra också, känns som om det är första och enda gången på hela sommaren som jag faktiskt är helt ledig. Kanske därför jag inte vet vad jag ska göra av mig själv. 
 
Känner mer igen stress, panik, att va förbannad och att inte räcka till mer än att bara få vara, flytta runt på moln utan några stress faktorer eller måste. egentligen finns det måsten men har antagligne lyckats förtränga dem för tillfället. 
 
Ett litet andrum, en paus, traska runt i hagar och känna hur mullen trycks mot ens ansikte, försöka begrava stress och bara försöka infinna mig i nuet. 
 
Ett spontant inlägg som inte alls blev vad jag tänkte men är här och nu. 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback