from a beginning to...

Hej på er!
 
Sitter och lyssnar på musik, samma låtar som jag lyssnade mycket på när jag gick i grundskolan bara för att hitta mig själv tittandes på bilder från en svunnen tid. en tid som jag förknippar otroligt mycket med en person. Efter åtta år har mycket förändrats. Åtta år är en lång tid med många minnen! sjukt vad tiden går!
 
sitter också mitt uppe i att skriva på min hemtenta! Ser sjukt mycket fram emot att vara klar med tentan med utbildningen äntligen känna mig fri en stund och faktiskt göra det jag så länge längtat och sätt fram emot. Med lite tur behöver vi inte vänta tills jag är klar med utbildningen men några veckor i alla fall. Dock känns planerna ett steg närmare nu än vad de varit tidigare!
 
Bild från en kväll på landet! 
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback