Iceland - The land of wonders

Hej på er!
 
Har inte riktigt ännu fattat att jag är klar med min tenta och att sommarkursen börjar gå mot sitt slut. Känns väldigt udda men också skönt såklart!! Lite roligt också!
 
Om jag inte föll förbannat för Island när jag var där för fyra år sedan föll jag hårt i år igen när jag var där och längtar tillbaka. Vet flertalet personer som är och ska ditt. Samt att jag även sitter och tittar på filmer från och om denna fantastiska ö. 
 
Visst har jag varit på Island och upplevt ön men så många platser jag ännu inte hunnit besöka, så mycket jag fortfarande vill göra, fota och bara uppleva igen. 
 
Jag har en så länge bara hunnit besöka södra Island och delar upp mot norra Island men ännu finns mycket kvar att utforska! 
 
I November varje år hålls det en musikfestival på Island möjligen att den skulle vara möjlig att åka på! framtiden få visa vad som blir av dessa planer allt jag kan säga är att det skulle vara otroligt kul! :) 
 
Här har ni en fin film av Ön! 
 
 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback