Nice day!

Hej på er!
 
Näst sista natten nu! Förutom att sova har jag även hunnit med god mat och att träffa fantastiska vänner igen! lite väl länge sedan sist! Roligt att träffa dem igen, middag i kungsan och sedan fika på Östermalm härligt härligt! fin sommarkväll med andra ord innan det bar av hemmåt för att packa väskan och bege mig mot jobbet!
 
Blir allt mer pepp att åka till Göteborg och södra Sverige och nu är det bara lite mer än en dag kvar till jag slänger mig på tåget och äntligen kommer ner till söder igen! Hoppas på en något mjukare vistelse där nere denna gång. Sist jag var ner så var det in och ut från djursjukhuset med min vovve så var inte helt lätt att hålla allt samman. Nu hoppas jag dock på en ännu bättre vistelse och att inget oväntat händet! Eller ja gärna oväntade saker men gärna med en positiv och rolig touch till det! 
 
blir en ganska kost vistelse där nere då jag troligen åker upp på måndag igen dock med sällskap vilket jag ser fram emot, att kunna sova och ha någon som dunkar en på axeln och berättar att vi är framme, haha ne kanske inte sova men är som trevligt att ha sällskap och sedan för att inte tala om att vara hemma med sällskap av en viss person som jag väntat på ska komma upp till mig i si sådär 8 månader :) 
 
Sista helgen i Aug beger jag mig också ner till Öret för att fira pride med vänner och bekanta med en annan vän vilket jag också ser fram emot!
 
Ska så gott det går hålla mig ifrån plugg och allt vad som hör studier till och bara försöka fokusera på nuet och att ha kul! 
 
Inte länge till skolstarten igen heller, något jag faktiskt ser fram emot, tidiga morgnar på Uni med radion i högsta hugg frukost, te och litteratur. Se hur dagen vaknar till liv på nytt och njuta av morgonen. Tycker att även om det stundtals kan vara lite mottigt att gå upp tidigt på morgonen är fantastiskt skönt att komma tidigt till plugget. Gjorde det både i grundskolan samt på gymnasiet. SItta och umgås och ta det lungt och slippa stressa på morgonen! 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback