Night shift 2 of 7

Hej på er!
 
Natt pass nr 2 av 7. Första natten igår hade kunnat vara lugnare men gick bra i alla fall vilket var skönt. Hade hoppats på att kunna sova bättre under dagen men med sommar värme och ljusa gardiner blev det inte så lätt att försöka intala mig själv om att sova. Med lite tur går det bättre imorgon. Härligt att sommaren verkar ha nåt oss lagom tills jag har semester får dock se om den håller i sig eller överger oss lagom till ledigheten.
 
Ska bli otroligt skönt att vara ledig samtidigt som det kommer att vara väldigt ovant att varken ha plugg eller jobb att tänka på. minns knappt när det var så sist. Då jag alltid haft något av dem att tänka på och lägga ner tid på. 
 
Ett effektivt sätt att just klara av att koppla bort jobb/plugg är att göra något annat. Min ledighet börjar med en helg i Göteborg och sedan va i Stockholm och ha min vän på besök för att sedan dra iväg till Örebro för att umgås med vänner och bekanta, innan terminen dra igång igen! 
 
Något att se fram emot men först studier och jobb! :)
 
 
Bild på mig från Grekland några år sedan! 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback