Nostalgi! :D

Hej på er!
 
tentan går sakta men säkert framåt! Skönt, just nu jobbar jag även med att vända på dygnet och förberedda mig för ytterligare fyra nattpass. Mina tankar snurrar i hundra åttio. Känner mig grymt motiverad, i samband med mitt förra inlägg och tankar kring det råkade jag ramla in på ytterligare låtar som gör mig sjukt taggad. Underligt hur jag minns varje ord i låtarna trotts att jag inte hört dem på år och dagar. Har också i perioder spelat flera av låtarna på gitarr och kompat mig själv. skulle mer än gärna dra fram gitarren och sitta och spela hela kvällen dock inte så läggligt då det är folk som sover på övervåningen. 
 
Sjukt bra jobb dag, och mitt sista jobb pass på landet för denna sommar, fyra nattpass kvar och en veckas ledigt att se fram emot nå jävulskt och verkligen då koppla bort allt som har med jobb och plugg och återigen påminnas om hur det är att vara ledig. Som tur är har jag också människor runtomrking som kan påminna mig om att vara ledig om jag skulle råka falla in på att försöka dra fram datan och kurslitteratur ändå! 
 
Här kommer två nostalgi låtar samt en annan som jag lyssnade spontant på under kvällen: PS. har ett antal låtar som jag totalt missat :D (Y) 
 
 
 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback