Nostalgi trippar

Hej på er!
 
Sitter återigen på jobbet och börjar kännas att sommaren börjar dra ihop sig och känner mig väldigt pepp inför en ny termin med tidiga morgnar många timmar av studier och hoppas också hinna med en hel del fritid och annat under denna termin. 
 
Har äntligen fått tag på nya koffein tabletter, super piller under natten. När jag började jobba vakna nätter kanske jag drack en energi dryck om det verkligen körde ihop sig men annars var det bara att stålsätta sig och hoppas på att ögon locken inte blev allt för tunga. Sedan ett halvår tillbaka ungefär provade jag koffein tabletter egentlgien ett "kost tillskott" för träning men fungerar väldigt bra nattetid också! en liten extra boost i rätt riktning. Skulle antagligen inte kunna ta dem vanliga dagar då det finns många andra sätt att vara pigg på ex dra ut på en löprunda eller dyl men just natte tid är det guld värt! 
 
Just nu är jag inne på natt 5/7 nattpass så inte långt kvar nu innan jag äntligen är ledig i några dagar. Äntligen får jag också träffa min vän från söder som det var lite väl länge sedan jag träffade sist. Ska bli super kul! 
 
Är också inne i en något nostalgisk period, i och med en del upptäckter och tillbaka blickar. stationen jag åkte från idag när jag skulle till jobbet har jag inte varit på för att ta en buss på säkert 5 år. Det är lite väl lätt att kastas tillbaka till minnen osv och ja jag gillar det. Ger som energi och blir glad, konstigt nog. Sedan om det blir någonting mer än en trevlig tillbaka blick vet jag inte men ja i like it! 
 
Hoppas på en lugn natt och för er vanliga människor och för den delen ovanliga hoppas ni får en bra natt! 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback