Sista jobb passet för denna sommar!

Hej på er!
 
tröttheten börjar smyga sig på så dax för en boost. Sju vakna timmar kvar av mitt sista jobb pass för denna sommar. Känns toppen! Ska bli jätte skönt att bara få vara ledig i någon vecka och njuta av att umgås med vänner och bekanta, slippa måsten slippa tänka på allt annat förutom vänner och här och nu. Hunnit med en hel del idag, har dock lite kvar som jag måste ordna upp innan det bär av ner mot Göteborg och södra Sverige. 
 
Har även tänkt att hinna med att sova lite innan jag slänger mig på tåget samt även på tåget står sömn långt upp på listan. Hur det går och hur många timmar det faktiskt blir vet jag inte ännu men lite tur blir det i alla fall inte allt för få. Bör hinna med att sova iaf 3 h hemma innan tåget. 
 
Har också fått tag på mitt schema för i höst vilket känns bra. De första två veckorna har vi relativt korta dagar och sbörjar efter lunch och går till 16- 17. vilket också betyder att jag hinner med ett och annat på fm vilket är bra. Kommer också ha minst ett par projekt varav ett som varar i ca två veckor. Ser fram emot termins starten och komma in i dagliga rutiner igen. Märks väldigt tydligt att de allra flesta kommit hem från semestern nu. Hur mycket människor som helst på tunnelbanan imorrse. Samt väääldigt mycket trafik i rusningstider. Har inte märkts av att det varit rusningstider och flyttit på bra men idag stod bussen stilla och det blev långa köer. Så ja med andra ord går betydligt snabbare att gå många gånger. 
 
Har tänkt lite på mål och dyl och bestämt mig för att innan klockan slagit 12 den 31 December ska jag veta vart jag tar vägen här näst. vilket iof är ganska rimligt då jag kommer att behöva flytta kort därefter men i alla fall. Såklart vore det toppen om jag kan fatta beslut och dyl som gör att jag vet mycket tidigare men ja det är mitt mål i alla fall. 
 
Jag 
 
//Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback