Summer is coming to an end!

Hej på er!
 
Idag är offeciellt den sista dagen av "sommarlovet" kan inte påstå att det blev så mycket lov men sommaren kom i alla fall till slut. 
 
Sommaren började med två veckor på Island. Känns som en evighet sedan jag var där. En sak är säker jag ska tllbaka till den fantastiska ö. Som jag saknar att vara där, som jag saknar att omges av den naturen och alla nyfikna och fantastiska fyrbenta som så ofta fyller tanke och själ. Kulturen och fantasiska människor! 
 
Hat även hunnit med att jobba massor och har främst jobbat på två av mina jobb i sommar. Med många roliga, fartfyllda och givande timmar med mycket ny kunskap och många intressanta och roliga möten. 
 
Hunnit med att läsa en sommarkurs som jag höll på att ge upp men som jag tog tag i och som jag nu är helt klar med. Insåg att jobba och plugga tillsammans med mina projekt blev lite väl mycket ett tag men fick det att fungera ändå. 
 
Haft en underbar fartfylld vecka på Pride med massa fantastiska och underbara människor med många timmar i parken med en magisk känsla, fint sällskap massor av musik och massor av kärlek. Många nya och gamla bekanta och vänner. 
 
Den senaste veckan har varit min enda lediga vecka i sommar om jag bortser från Island som känns välidgt långt bort. Denna vecka har jag hunnit med fina dagar i Göteborg och söder på landet och på Liseberg. Dagar i stockholm som jag sätt fram emot i nästan ett år med en person som betyder otroligt mycket för mig. En helg i Örebro med många fantastiska och underbara människor. 
 
Samt idag en lugn seg och skön dag, varit illamående och något yr men bortsätt från det har det varit väldigt skönt. Har hunnit med att ordna hemma en del och musiken har stått i största fokus! Underbart.
 
Ser fram emot morgondagen och att komma igång igen och på så viss även kunna börja räkna ner dagarna igen och ta mig närmare mitt mål. Hittils under detta år har jag tagit mig igenom 52 hp vilket känns grymt! och blir minst 30 poäng till. Awsome! 
 
Hoppas på att mina 6 nya böcker kommer imorgon så att jag kan komma igång med läsningen och terminen på riktigt igen!! :) Tidiga morgnar, radio, kurslitteratur, tidiga timmar på på SU med te och frulle. Härligt härligt!! :)
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback