And so it goes down the drain :)

Hej på er!
 
Har varit en ganska seg dag idag, röris har varit här och verkar ha kommit fram till att enda sättet att få till en bra och ångsiktig lösning är att bila upp golvet och byta avloppet. Exakt det vi gjort hemma vilket gjort att vi inte haft något golv i ca 7- 8 månader. Känns inte super hoppfullt, att lukten ska bli bättre under den period jag bor här. Så får se om det finns andra åtgärder som skulle funka temporärt. Såklart att lukten upplevs som ett problem eller ja är inte så otroligt trevligt direkt. Dock känns inte flytt som ett alternativ då jag ändå trivs bra där jag bor och har insätt hur skönt det är med nära till det mesta förutom hästarna och skogen. Dock är det alltid något som måste väljas bort för att åstadkomma något annat.
 
Känner mig ganska projekt lös just nu. Vill börja plantera men måste vänta på löning för att veta vad jag har att röra mig med samt att ja känner mig ganska begränsad i min ursprungliga plan vilket känns lite tråkigt. 
 
Studierna har gått helt okej idag, vilket är skönt. Dock börjar jag bli rejält trött på mitt hår, började lite själv med saxen men har även kontaktat min frisör. Skulle vilja göra något nytt men exakt vad vet jag inte riktigt kanske kortare men har inte bestämt mig så ja det återstår att se. 
 
Har inte brytt mig om att slänga på mig nå vidare smink idag... 
 
//Elise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback