And the days keep coming!! (Y)

Hej på er!
 
lite dåligt med blogg inlägg just nu i know, ska försöka bättra mig på den fronten. De sista tre veckorna har studier varit prio ett och nu är jag på min andra kurs inom Geografi första kursen var en introduktion och nu är det nästa del där vi går igenom de geografiska strukturer och samhället. Spännande spännande! 
 
Samtidigt som jag bara vill att tiden så gå fortare och hinna med ännu mer är det också skönt med dagar med lite frihet och bara få vara, lyssna på musik läsa kurs litteratur och stundtals drömma mig bort.
 
Igår hade jag en lite inflyttningsfest. Super trevligt var det och sjukt kul att träffa vänner igen. Även om inte riktigt alla kunde lyckades jag pricka in en del av mina vänner i alla fall vilket var super. Även intressant och roligt att blanda vänner från olika kretsar :) 
 
Riktigt härligt väder just nu också med fågelkvitter och solsken!! Så härligt, känns som jag lyckas hitta betydligt mer energi nu än när det är mörkt och grått, känns verkligen som vår även om vintern och snön gärna får hålla i sig ett tag till! :)
 
Här är några av de böcker som kommer att sluka mina dagar veckor och månader framöver. Har troligen numera också inhandlat typ alla böcker jag kommer att behöva för första geografi kursen om det inte kommer ännu fler överraskningar. Om någon någonsin sagt att det är billigt att plugg vet jag inte riktigt om jag kan hålla med! 
 
Snart kommer dock CSN pengarna vilket kan vara en fin boost i ekonomin! :)
 
Human Geography and the book Geosystems an introduction to physical geography 
Me myself and i :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback