Det där var… droppen :/ :D

Hej!
 
Blir ni förvånade!? Jag har ett nytt litet projekt på gång, och det är inte relaterat till ägg eller hästar. Har suttit och tittat igenom massa bilder, och hamna in på bilder från Östersund och när jag bodde där. Om jag inte saknade en viss person innan gjorde bilderna inte det bättre! Blir fan tokig snart!!
 
En av många gånger vi drog ut i Östersund, säger bara MINNEN!! :)
Fun pics
Fun pics!
Fun pics
Bilden vi skickade med jobbansökan om jobb till England. 
Why didn´t i post this on facebook? this year 2?!? 
Ja ibland får jag vara med när Ikki goes -> creative :P 
Samma med denna bild :P
Us but in a more characterized version :)
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback