Next time around i will stand.

Hej!
 
Vaken nu efter ett natt pass, känner mig lagom nerslagen! trippelbom och en kropp som strejkar, ja saker och ting kunde ha varit bättre. Höll på att svimma i natt men höll mig på benen, efter att halft i panik fått i mig något som gav mig lite mer energi. 
 
Just nu skulle jag helst vilja sätta mig i en bild och bara köra långt långt, skita i det som är, fokusera på annat. Musik och roadtrip och några dagars semester hade varit fantastiskt skönt!! Dock lättare sagt än gjort! 
 
Okej att en sak skulle bomma samtidigt men när det blir tre samtidigt påverkar det mycket och speciellt eftersom jag inte vet vad jag gjort på en av dem. Har ingen aning och efter 8 år känns det jävligt skumt. 
 
Ja vad gör man nu: ta tjuren vid hornen och köra på och försöka fokusera på vad som är absolut viktigast just nu. nämnligen plugget dock inte alltid så lätt. Har min första tenta på SU om ca 3 veckor och har massor att läsa. Dock är jag ganska energilös just nu men ska försöka återfå energin och get to it!
 
Saknar denna plats och den jag vissa mig platsens existens! <3
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback