Obalans, och vakna nätter :)

Hej!
 
Jobbar natt just nu och har tre timmar kvar tills jag får gå hem och sova, härligt att vara tillbaka på jobbet måste jag säga. Just nu är jag ganska skakis då min ämnesomsättning dragit iväg och blivit ostabil under natten. Hoppas på att känna mig mer stabil om en stund och att få tillbaka en bra och stabila matvanor snart igen!! Något som jag inte har haft så mycket fokus eller tanke kring. Dumt men sant så är det men ja när jag kommer hem måste jag ta tag i det. 
 
Har i alla fall gått över från diet snabb snabb mat till träningsbars och dyl kanske inte så mycket bättre men förändrar min ämnesomsättning i alla fall lite grann och gör mig lite mer stabil stundtals. 
 
Förutom min kassa ämnesomsättning som kanske kan ha ett samband till min kassa rygg så har det blivit en del förändringar som jag inte alls kunnat föreställa mig. Jag hoppas att de är mest temporärt men ja det inte för mig att avgöra. Jag har troligen gjort vad som varit möjligt och hur det blir får framtiden utvisa. 
 
Har en ny plan på att åka utomlands i alla fall, kanske inte helt i linje med min utbildning just nu men med långsiktig planering hoppas jag på att få ihop det! Om inte så har jag troligen kommit in på rätt utbildning för att göra det möjligt i alla fall om något :)
 
"Take it one step at a time!" 
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback