Rullande klot

Hej!
 
Dagens utgångspunkt är inte den bästa, när en sak börjar rulla åt fel håll är det otroligt lätt hänt att det inte blir den enda och ju fler saker ju snabbare går det. 
 
Bortsätt från det som händer eller inte händer runt omkring känner jag mig ändå ganska stabil, även om båten jag sitter i håller på att gå under tror jag mig veta hur man simmar, vart jnärmaste fastland är vet jag inte men så länge jag kan hålla mitt huvud över ytan går det...
 
Ibland saknar jag det som varit när saker och ting på något sätt inte funkade alls, men där vi i alla fall hade varandra. Sedan dess har det minst sagt varit en resa på många sätt. en bergodalbana och krokiga stigar men en så länge står jag. 
 
Många år har passerat, jag minns så väl den tiden, då faktumet infann sig och den tiden efter då vi lärt känna varandra, En bra tid på många sätt! Då jag på något sätt insåg vart de faktum kommit ifrån och grundade sig på.
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback