Sjuk! :(

Hej!
 
Har klagat en del på att jag haft ont över revben och runt skuldror i ett par veckor. Lite samma som jag brukar ha när jag har feber men har gått bort och sedan kommit tillbaka. Idag kom det dock tillbaka med fullkraft. Blev inte mycket till plugg dag idag, Hoppas att de släpper snart!! Har nästintill ont överallt. Funderar på att söka upp någon läkare om det inte släpper snart! orkar inte med att ha ont, och har dessutom inte tid heller. Otroligt svårt att koncentrera mig när det värker!
 
Med lite tur mår jag bättre imorgon!! Hoppas även på att åka hem imorgon! Är just nu på landet då jag inte orkade åka hem imorgon. 
 
Ha re!! Otroligt roligt att Melo var i Östersund!! Usch vad jag saknar Jämtland <33 Åka upp du och jag just like the old days, but be there in more fun ways! 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback