What a day hey hey

Hej!
 
Ta ett steg till, gå inte tillbaka, ta ett steg till, andas in, andas ut, försök... andas rör dig inte, de hör dig, de kan se dig, Försök.att. andas. Det är inte slut än, försök att leva, det är inte slut än, försök få ditt liv samman det är inte kört, sida för sida, framåt framåt, alltid framåt, försök minnas försök att fokusera, Andra tankar, bort bort, vad står det, vad var det sista du läste?!? försök andas, in ut in ut in ut, hjärtat pumpar, huvudet dunkar, snart där snart framme. Försök, fokus fokus en lite stund till. Släpp kniven, lägg tillbaka brödbiten ner i boken, försök andas, försök fokusera. slagen blir hårdare för varje gång, blickar, ord, släpp inte taget! 
 
Ja en ganska seg dag på många viss, fick inte lika mycket gjort som jag borde, gick inte lika långt som jag tänkte och hittade inte vad jag hoppades. 
 
Dock varit på bra humör och ganska inspirerad av mitt nya eller ja snarare mina nya projekt som jag har på g :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback