When i go rock climbing!

Hej på er!
 
Ja när saker och ting stormar runtomkring är det sådana klipp som är här nedanför som gör att jag släpper fokuset på det som inte fungerar det som jag skulle vilja var annorlunda, de jag inte förstår och försöker fokusera på de som gör mig glad och gör att jag kan komma ditt jag vill.
 
Sedan kanske det inte alltid går hand i hand med motivation till att studera men att försöka avleda fokuset från det som är jobbigt till det som är bra och låtas inspireras och fokusera på allt annat än det som är nu.
 
Det är jäckligt tungt när mycket runtomkring känns som om de raserar men fuck heller att de ska dra ner mig. Jag har stått på egna ben förr och jag kan göra det igen, motgångarna kommer och går och i slutändan födds framgångar och man tar sig igenom dem. Som jag skrev under gårdagen även om det är stormigt så så länge jag kan hålla mitt huvud över vatten ytan så kommer jag vidare. 
 
Self-(Y) ja men fan why not... 
 
//Elise C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback