14 h senare

Hej!
 
Denna dag har hittintils inte riktigt blivit som jag tänkte mig. Gick och la mig relativt tidigt igår för att kunna gå upp någorlunda tid idag. Kan säga att det inte hände. 14 timmar senare vaknar jag och konstaterar just detta. Hur gick det till?
 
Antar att jag var trött?!? 
 
Just nu vill jag bara bli klar med min utbildning, inga fler längre utbildningar som gör mig bunden till en plats och helst ett jobb där jag inte heller måste vara bunden i framtiden. Som kan ge mig frihet att resa, frihet i att ha hand om mina då troligen hästar och vovve och kunna leva ganska fritt istället för uppbunden till alla möjliga tider och platser konstant. 
 
Denna lilla paragraf ovan beskriver väldigt tydligt vad jag i dagens läge tycker är väldigt svårt att just känna mig bunden till en plats i tid och plats. När man då tittar närmare på de ämne som jag bestämt mig för att studera så är det precis detta som är huvud fokus just tid och plats. Om min utbildning i längden kan göra att jag blir mer tillfreds med att just vara bunden vet jag inte men det är en intressant och rolig upptäckt jag konstaterade när jag börjat läsa litteraturen. 
 
 
 
//Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback