A weekend coming to an end

Hej på er!
 
Ligger med illamående och huvudvärk och massor av tankar och inspiration. Har haft kontakt med människor som gett mig ganska mycket hopp om mina drömmar och förhoppningar. Hoppas hoppas hoppas att sommaren bjuder på vad jag drömt om och att jag får möjlighet att slå till och uppfylla min dröm som påbörjades för nästan 5 år sedan.
 
Hoppas på att må bättre imorgon biti och även då komma ut på en promenad på morgonen innan det bär av mot plugget och SU för min första föreläsning på ca ett år. 
 
Imorgon ska jag även försöka ta tag i det som jag sätt förbi under helgen. 
 
förutom att måla lite blev jag lite inspirerad och i brist på annat blev det foto inne och motivet jag.
 
 
... Ja jag gillar vargar och ja why not när man tröttnar på posen ta kudden och posa med den haha xD 
 
//Elise 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback