Att fem år har gått så otroligt fort!

Hej!
 
Sjukt vad tiden går fort! Min häst var fyra nyss, och nu plötsligt i år fyller han hela 9 år gammal. Sjukt vad tiden går fort när man har roligt. Mitt mål har länge varit att komma igång och komma ut och tävla med honom men ni som känner mig vet att vägen varit ganska krokig. Även om jag inte hunnit med så många tävlingar har vi ändå kommit ut en del. Jag har tävlat två gånger med honom genom åren och lyckades då placera mig på en andra och tredje plats. Även min mamma har hunnit med att tävla honom i alla fall en gång. 
 
samanlagt under mina år som ryttare har jag hunnit med att tävla ca 8-10 gånger om man även räknar med de gånger jag tävlade hoppning med ponny. Enkla och roliga tävlingar har det varit och ingen större en så länge dock har resultaten varit helt okej.
 
Med min egna häst har vi lyckats med:
 
Tölt: 5.5 
trav: 5.5 
Galopp: 6.5
Skritt: 6,5
 
Dock har han enligt mig aldrig varit i riktig form så skulle vara sjukt kul att jobba nu i vår med honom och i sommar eller redan i vår tävla och se om vi kan slå våra tidigare poäng. Jag vet att han har potentiallen att få betydligt bättre poäng då han är otroligt fin när han går som bäst. Dock tycker jag heller inte att de poäng vi åstadkommit har varit dåliga heller men ja skulle vara roligt att tävla mer och få in mer rutin i det hela :)
 
Här är några bilder som jag tagit genom åren den nyaste bilden är troligen från några år sedan vilket gör det väldigt tydligt att jag måste be någon fota mig och honom under kommande kurs ex. Hoppas verkligen att jag kan få till nya bilder på honom och mig snart :)
 
 
 
 
 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback