En natt som denna :O

Hej alla där ute i natt mörkret!
 
Hade tänkt att sova för några timmar sedan men har inte somnat än. Så sjuk irriterande, eller ja snarare stressande med tanke på att jag ska upp snart, bukar kunna somna nästan direkt men när snarkningar hörs över halva stan och tankarna går i hundra åttio och soffan trotts min längd inte är tillräckligt lång blir det en utmaning. 
 
Måste upp och jobba imorgon och försöka komma igenom ytterligare ett kapitel. Ja jag ska nog vara glad om jag tar mig igenom jobb dagen imorgon men att ta mig igenom ett kapitel har nog kort och gott gått upp i rök. Med så få dagar kvar är detta väldigt irriterande då min tidsplan minst sagt blir ohållbar... FAN!
 
natti natti nu ska jag försöka sova igen, och hoppas på att jag lyckas denna gång!! -.-
 
//Elise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback