En och en halv vecka av nya Studier!

Hej!
 
Har snart studerat som campus student i en och en halv vecka. Imorgon drar vi på vår första exkursion, vilket självklart ska bli kul dock ser jag också grymt mycket fram emot fredag då jag kan sitta hemma hela dagen och skriva under mindre press än vad det varit under denna vecka och sedan mest troligt dra iväg på kår fest. Ska bli roligt! Även om det är otroligt kul att träffas massa nya människor är det också väldigt krävande och efter ett år på distans och massor av jobb är det något ovant att ha så mycket lektioner som det varit den senaste veckan.
 
Under nästa vecka verkar det bli lugnare vilket ska bli skönt! Imorgon ska jag vara på SU tidigt tidigt! Dock har jag fortfarande en uppgift att få in vilket betyder att jag inte kan gå och lägga mig ännu, vilket jag egentligen gärna skulle vilja men men vad gör man. Bara fortsätta vara vaken en stund till för att få in uppgiften under kvällen/natten.
 
Inte nog med kårfesten nu i helgen blir det även 40 års fest på lördag något som ska bli kul. Funderar starkt på att försöka se till att inte göra någonting alls nu på söndag. bara ta det lungt och andas lite.
 
Har ungefär frysit hela dagen antingen är det förbannat kallt i min lägenhet eller så är det jag som är konstig, vet inte riktigt men får troligen reda på det på Torsdag efter att några andra fått låna lägenheten då jag är på exkursion. 
 
Saker osm tagit tid att få gjorda blir allt färre vilket är otroligt skönt! Nu blir det att återgå till plugget och ordna med minneskort inför exkursionen imorgon :) Tänkte dra med kameran för att kunna fota lite under de två kommande dagarna. Med lite tur blir det någon bild som kan funka för den uppgift vi har efter exkursionen också :)
 
Ha re grymt!!
 
//Elise C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback