Flytt!! Awsome! A new beginning!

Hej!
 
I fredags flyttade jag till min egna lägenhet efter ca 10 månader på hemma plan. Känns otroligt skönt att äntligen ha hittat någonting eget igen. Flytten var ganska smidig. alla växter och sedan ca sju kartonger med kläder, böcker, prylar och alla mina växter plus min gitarr sedan bar det av mot stan. Gick förvånansvärt fort att komma i ordning när vi väl kom fram till lägenheten vilket var väldigt skönt. Stort tack till mina föräldrar som hjälpte mig med flytten. det gjorde en otroligt stor skillnad!
 
under helgen har jag varit i lägenheten och bara börjat vänja mig vid att vara och bo mitt i smeten mitt i stan och börjar dessutom inse hur nära till allt jag faktiskt har det. Har även hunnit med en ute kväll och att träffa ett antal vänner vilket varit otroligt kul!
 
Plugget och studierna har troligen tagit upp mest tid, vilket också är bra då det känns som om jag kommer framåt vilket är otroligt skönt och lite på tiden. Har också konstaterat att det inte är lika mycket kvar som jag förväntat mig för att bli klar vilket var en trevlig upptäckt. 
 
Idag råkade jag även få med mig ytterligare en växt hem till lägenheten så en så länge har jag 8 växter med den som fick följa med hem idag dock misstänker jag att det kommer att bli fler :) 
 
Som jag möjligen nämnt här på bloggen tidigare om man inte har skogen och naturen runt knuten på samma sätt längre får den flytta med fast inomhus vill säga. 
 
Ser fram emot mitt år i stan med nära till allt och att dessutom kunna umgås med vänner och bekanta på ett bra och roligt och ett ganska okomplcerat sätt. :)
 
Jobbar natt och slutar om tio minuter så dax att göra klart och sedan dra mig hemmåt för lite sömn :) 
 
Ha re!
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback