Första Exkursionen med SU

Hej!
 
En dag som gått på tok för fort! morgonen blev inte riktigt som planerat, tänkte unna mig en sovmorgon då det varit mycket hela veckan vilket också lett till lite för lite sömn. Dock dyker andra saker upp och när jag väl ordnat det som dök upp under morgonen var det bara att gå upp. Städat och fixat i lägenheten efter flertalet upptäckter under dagen.
 
Igår kom jag hem från min första Exkursion med Stockholms Universitet. Vi åkte upp till brandområdet i Västmalnad och stannade även förbi flertalet olika området och städer på vägen. En rolig första exkursion. Det komiska är att vi åkte igenom den stad jag bott större delar av mitt liv. vilket iprencip betyder att vi åkte hem på min första exkursion. Dock var det roligt att få mer information om platser och områden jag trodde att jag verkligen kände till. Vilket jag absolut gör på ett sätt men finns många delar som jag inte alls hade koll på. 
 
Nu är det bara att skriva en rapport om samtliga 10 platser som vi besökte och komma underfund med hur jag kan jämföra de olika platserna. 
 
Ha re bra!
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback