Läsning nästan ett måste.

Hej!
 
Ett mörker med glittrande kanter ja det är ungefär utbildning just nu. Läsning har aldrig varit ett intresse för min del och har aldrig varit något jag tyckte varit givande eller roligt. En anledning varför jag ändå gjort det är för att kunna ta del av information osv. 
 
Jag märkte det väldigt tydligt när jag studerade i Solna på gymnaiset, att föreläsningarna och seminarierna verkligen var det som gav mig allt. Under föreläsningar och seminarium har jag i många år varit den elev som frenetiskt sitter och skriver ner information och fakta som jag vill minnas eller som jag anser viktig. Att läsa anteckningar och dylikt har inte varit några problem eftersom jag skrivit det med egna ord och på så viss också förstår det på ett annat sätt samt att när jag skrivit det också behövt fundera på det hela vilket alltid varit en fördel. 
 
Får se om intresset kanske kan växa fram nu även om lite tvångsmässigt läsning inte är så inspirerande. Däremot kan faktan vara det om jag nu inte spacar bort. Något jag är grymt bra på och efter någon sida inte ha någon aning om alls vad jag läst och av den anledningen behöva gå tillbaka igen och läsa om och med lite tur då hålla fast vid texten. 
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback