Natt pass 2/4

Hej!
 
Natt nr två av fyra just nu. Trodde att jag skulle börja introducera ny assistenten nu under detta natt pass men blir imorgon natt istället. Har i alla fall gjort en lista på vad man bör tänka på ha koll på och vad som ska göras under natten/morgonen, så med lite tur missar jag inte något som är viktigt.
 
Eftersom jag börjar studera på heltid nästa vecka kommer jag ej jobba kvar på schema utan går tillbaka till att vara timvikarie. Fördel nu är dock att jag då jag inte har lektioner och dyl lättare kan hoppa in som vikarie på kort varsel och att jag känner personen i fråga väldigt bra :) 
 
Imorgon eller ja idag fyller också en viss person år! Stort Grattis! 
 
Hoppas samtliga vanliga personer sover just nu och får en bra morgon dag! :) 
 
//Elise C
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback