Nostalgi

Hej!
 
Nostalgi nostalgi nostalgi, vad kan vara mer magiskt än musiken från förr under sådana perioder som när det kändes som om jag svävade bland molnen. Så otroligt härligt att höra lyriken och melodierna igen <3 
 
*rysningar* 
 
Vill omslutas av tanken av stunden, i rätt tid punkt i rätt sällskap i på rätt plats och bara vara, få gungas fram och tillbaka i nostalgi och nutid. Bara vara här och nu. Känna att tiden nästan står helt still när den egentligen går i hundra åttio men vara totalt oberörd.
 
Härlig känsla hoppas på att kunna hålla kvar den inför morgon dagen och resten av detta år, det vill säga de timmar som är kvar av detta händelserika, utmaninde och fantastiska år. 
 
Nu blir det fokus på vovven för en fin promenad så här på kvälls kvisten. Sista arbetspasset imorgon! Lagom till årets sista dag men ja det ska bli fint att jobba, och sedan omslutas av de stundande planerna i gott sällskap och försvinna bort i timmarna, dagarna, veckorna och månaderna framför mig. 
 
24 timmar kvar av att bo hemma! Sedan påbörjas något nytt, visst hade jag koll på att det låg centralt men kommer på mig själv med att komma på vart jag är och konstatera att det verkligen i själva verket är vääääldigt centralt och nära och bra till flera viktiga, roliga och platser med massor av rolig potentiall :)
 
Ser fram emot att inte behöva planera utan mest dyka upp (Y) :)
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback