Nytt år nya utmaningar

Hej!
 
Idag var det introduktion på SU och första dagen som campus student på nästan ett år. Sjukt att det var så länge sedan jag var på någon föreläsning eller något i skolan. Nu drar det dock igång på riktigt! Hade tänkt att läsa en distans kurs parallelt men läser den i sommar istället och fortsätter lite med psykologin då jag inte riktigt hunnit med. 
 
Jobbade fredag och hela helgen just nu jobbar jag natt och har tre natt pass efter detta så 7 dagar med jobb och sedan blir det hel dag i stallet på lördag och på söndag blir det en lång och härlig dag av att bara ta det lungt har jag tänkt om jag nu inte glömt något. Sista dagen innan utbildningen börjar på riktigt och ska försöka passa på att vara riktigt ledig. Möjligen bara läsa och pyssla/ måla gåra sådant som jag inte hunnit med. 
 
Har också snart bott i min egna lägenhet i sthlm i hela två veckor. Känns som om jag flyttade in igår. 
 
Ser faktiskt fram emot att börja studera som campus student igen och hoppas verkligen på att jag kan lägga allt fokus på utbildningen och ta mig igenom den med bra resultat och efter det köra järnet med livet och göra det jag så länge väntat på. 
 
En lite rolig bild som jag redigerade lite, inte helt fel :)
 
//Elise C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback