Take another picture, fill up another memory card

Hej!
 
I och med mycket jobb, dålig på att lägga över bilder från kameran till datan och dessutom dåligt med minne på både telefonen och datan osv har jag fotat otroligt lite under 2014. Visst i sommar på Pride och dyl har det blivit en hel del bilder men inte lika mycket eller spontant när jag konstant var i stallet som jag var förut och då jag alltid hade kameran med mig. 
 
Jag hoppas att jag under 2015 kommer att fota betydligt mer. Ska försöka fixa med alla minneskort jag har vilket är en hel del och försöka lägga över samtliga bilder på min hårddisk och försöka dra ut och fota minst en gång varannan vecka om inte oftare. 
 
Ibland kan det kännas tråkigt att bara dra ut och fotogafera men finns mycket att fota och har också väldigt nyligen flyttat vilket betyder väldigt många och roliga nya miljöer och platser att fota på. 
 
Hoppas också att jag ska kunna ta mig ut med en vän och fota människor också vilket även det var ett tag sedan nu. 
 
Alltid på semestrar och alltid i stallet och på evenemang har jag haft med mig kameran dock är jag inte lika ofta i stallet längre då jag inte riktigt hinner samt att det oftast när jag varit där har varit mörkt osv. Har heller inte varit å någon semester utomlands på hela 2014. mer än Under början av året då jag fotade en hel del när vi var i USA. 
 
Så ja här kommer några bilder från tidigare och hoppas kunna slänga ut nya bilder snart här på bloggen :)
 
Min vän under en foto session 
En liten foto runda i Östersund i hamnen 
En av många ankor vid hamnen i Östersund
Promenad i söder med Ikki 
Rolling the kajak in the swiming pool 
Lamm vid vattenöden
Promenad vid vattenöden
Påsk godis och ägg
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback