Dessa dagar att påminnas om

Hej!
 
jobb dag 9/9 innan två dagar ledig är nu avklarat. Varit en trevlig jobb period med nya lärdomar, nya och gamla kollegor, mycket besökare och ett väder en aldrig tröttnar på -> slår om både 2 och fem gånger under en dag. 
 
Det också dagar som dessa när det i en del situationer blir ganska spänt som jag påminns varför kampsport är något jag bör ta upp och börja träna igen, för både min egen del för att det är ett roligt sätt att träffa människor, kunna försvara sig men också bli ännu starkare på många sätt. Att inte tveka i en del situationer utan sätta hårt mot hårt på ett bra sätt för att på ett säkert och bra sätt lösa situationer som går i en oplanerad riktning. 
 
Människor är kort och gott intressanta, och psykologi/ sociologi otroligt intressanta ämnen att titta närmare på! 
 
Ser fram emot denna helg men även kommande jobb pass! I helgen ska jag åka och titta på en liten fyrbent, plugga som bara den, åka på SM samt vara i stallet och fixa och ordna :)
 
Samtidigt som jag trivs otroligt bra på jobbet och verkligen trivs på mina jobb så ser jag ändå fram emot stan, tidiga morgnar i plugget, radion och kurslitteratur i högstahugg och njuta av dagens tidiga timmar :)
 
//Elise C 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback