Paddling på schemat

Hej på er!
 
Ytterligare en dag på jobbet har passerat, gårdagen var fantastiskt kul! Äntligen komma ut och paddla lite! sätt fram emot det länge, Hade även med mig en vän ut vilket var roligt även om jag var tvungen att fokusera lite på mig själv för att få in en bättre paddlingsteknik. Fantastiskt kul! Hoppas verkligen inte att det dröjer allt för länge förrens jag är ute och paddlar igen!! 
 
Kvällen spenderades i kungsan med ett cover band av ACDC. En väldigt fin kväll som dock inte riktigt slutade som jag hade planerat. Efter att brandlarm och utrymmning av Centralstationen var ett faktum bestämde jag mig för att dra mig hem till min lägenhet istället för att vänta och komma hem väldigt sent. Istället blev det en tidig morgon men gick bra det också! 
 
Ser fram emot kommande veckor och sista veckan innan terminen drar igång igen. Med lite tur drar jag och en vän iväg till en vändligt trevlig Ö och hälsar på en annan vän! Hoppas verkligen på att det blir av. Ser förbannat mycket fram emot att träffa dem igen! Allt för länge sedan! 
 
Umgås med en person som accepterar mig precis som jag är med alla konstiga knäppa påhitt och alla samtal och annat som faller mig in. Härligt härligt
 
Ha det!
 
//Elise C 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback