Sommar sommar sommar!

Hej på er!
 
Mycket har hänt sedan sist jag skrev, har jobbat 9 dagar i sträck och har nu en fin helg ledigt! Skönt faktiskt även om jag trivs väldigt bra på jobbet också! Bäst av allt mår nog mina ben som numera är fulla av blåmärken efter att ha konkat på diverse möbler och fiskat upp och lagt mot knäna mot konteinrar och dyl. Hoppas att de ska se lite mindre mörbutade ut efter helgen!
 
Är snart klar med min uppgift för sommar kursen och påbörjat nästa vilket känns bra. Imorgon bär det av mot Strömsholm och Islandshäst SM. Ska bli skit kul att åka på SM i år igen. Ganska bra tag sedan jag var på SM nu. Sist jag var på tävling var nog 2013 eller 2014 men då på Nordiska mästerskapen inom Islandshästar. Laddar och fixar kameran imorgon som garanterat ska med ditt!! Dock ska jag även försöka fokusera på tävlingarna denna gång och inte bara på bilder! 
 
Idag har jag varit med och målat och fixat i stallet och fick faktiskt klart det hela med målningen även om jag bestämde mig att avbryta lite tidigare för att åka hem och plugga. 
 
Ser fram emot terminen och komma igång och kunna fokusera på studierna igen och komma underfund med det hela och lära mig mycket mycket mer! Roligt att diskutera högtryck och lågtryck med kollegor som också är insatta. 
 
Once geographer always... haha känns lite så. De som vi ansåg var nördiga geografer i början av utbildningen är nog ganska mitt i prick oss själva vid det här laget. Dock helt okej då det är intressant och kul! 
 
Random och små rolig bild :)
 
//Elise C
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback